Jutro masakra ..
Praca klasowa z chemii .
no ale moze bd dobrze .. poza tym pani z niemieckiego bd pytac . ; <
nie fajnie nie fajnie ..
coś umiem .. ale boje sie , ze to nie jest wystarczające . ;c
przez moją głupote mam 2 na semestr . yhh .
No ale ja to ja . xDD Musze zawsze cos spieprzyc .
i chce do mojego Misia ! .

Brak komentarzy:
Prześlij komentarz