czwartek, 12 stycznia 2012

Sezam.


Dzisiejszy dzień w szkole  może uznac za udany. ;) 8 lekcji. To mnie  tylko przerazało, no ale juz  spokój .  ;)
Szybko zleciało ... Praca  klasowa z chemii .. - jedna wielka  masakraa. Tyle  dziwnych zadan ; /  Nawet najlepsi  nie  byli skłonni  zrobic  wszystkich  zadan  dobrze. Głupie zadania  ! . Oby zaliczyc ^ ^ . Najważniejsza w tym dniu była  histriaaa . ; ) Ja mam  system  punktowy .. wychodziła mi  2 na semestr ;/ 
ale napisałam na  8/9  sprawdzian  ^ ^ .  no i co  ?  mam  3. ; DD tak się ciesze ! .  

szafa  gra ! .  Podeszła do mnie .  .  .  i takim  speszonym  głosem `  dasz to K. ? `  a ja tak sie patrze .. wziełam od niej  coś  tam .. jakieś kartki  i powiedzialam `  no spoko `  . odeszłam . i  JEDEN  WIELKI   WKU*W . POdchodze do  mojego misia  i mówie . `  No masz  to.. N, dała  Ci `   a on ` noooo ..  własnie  miałem  do niej po to isc ` a ja `  fajnie . ` i poszłam od niegoo . Potem nie  gadalismy . Sms  od niego na  fizyce `  nie zdradzam  Cię ` . 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz